Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Αφιερωμένο στο νέο Video clip της Ελεωνόρας Ζουγανέλη για το τραγούδι '' Η επιμονή σου ''

Λένε πως ο επιμένων νικά....






Αφιερωμένο στο νέο Video clip της Ελεωνόρας Ζουγανέλη για το τραγούδι '' Η επιμονή σου ''
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:







Δεν πηγάζει από ματαιοδοξία ούτε και από εγωισμό.

Είναι κάτι ποιο βαρύ κι απ ότι φαίνεται ανθεκτικό στο χρόνο, τον μεγαλύτερο φονιά των συναισθημάτων.

Δεν μπορείς να το σταματήσεις δεν θέλεις να τελειώσει...

Λέγετε επιμονή

Εσύ μου έμαθες τη λέξη αυτή να την κάνω πράξη, ακόμα κι αν πολλές φορές δεν είναι φανερό...τα μάτια, όσο και να κρυφτείς μια ζωή αλήθεια εκπέμπουν...

Τα λόγια ποτέ δεν είναι αρκετά η ομορφιά είναι μικρή το μόνο που έχω πια είναι να σου φωνάζω πως είναι κρίμα εμείς να ζούμε χωριστά....

δεν είναι δικιά μου η φωνή, είναι του εγώ μου που φωνάζει '' όλα θα γίνουνε '' σε μένα , μα είναι τόσο δυνατή που την ακούς κι εσύ....

θέλω να μοιραστώ τα σύννεφα και τη θάλασσα μαζί σου, λείπες και χαρές αντάρες φουρτούνες και ξαστεριές...

και ναι είναι ατέλειωτη η δίψα μου, είναι απύθμενο το πηγάδι των συναισθημάτων μου κι εσύ, εσύ η αιτία όλων αυτών...

ποτέ δεν θα σταματήσω να σε ζητάω, πως να σε εγκαταλείψω; θα μαι πάντα εκεί...είτε με σώμα και ψυχή είτε με ψυχή και μόνο, όμως πάντα εκεί...





Το μόνο που θέλω από σένα είναι να μου τραγουδάς να μου φωνάζεις πως όλη αυτή η δύναμη μου γίνεται δύναμη σου... μόνο αυτό...



Η επιμονή σου - Ελεωνόρα Ζουγανέλη & Κώστας Λειβαδάς






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου