Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Νίκος Βέρτης - Live Tour 10 Χρόνια

Το νέο LIVE του Νίκου Βέρτη κάνει Πάταγο όπως ακριβώς το περιμέναμε. 
...Παρακάτω θα διαβάσετε με έναν εναλλακτικό τρόπο το περιεχόμενο του νέου του CD...


Παρόλο το INTRO μας εσύ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ
μα ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ και εχω αλλάξει
κι εσύ ΤΟΛΜΑΣ να με συγκρίνεις
και να μου λες ΕΝΑ ΨΕΜΑ.
ΠΟΙΑ ΕΣΥ....

που τραγουδάς ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ.......
ΚΡΑΤΗΣΕ ΜΕ , ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ......Σ' ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ
το ξέρουμε και οι δυο ότι ΣΕ ΜΕΝΑ θα γυρνάς
κι αν λες πως ΔΕ Μ' ΑΓΑΠΑΣ
ξέρεις ότι ΑΝ ΦΥΓΕΙΣ, ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ,
ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ και θα σε αγαπώ για πάντα....
ΟΣΟ ΘΑ ΑΝΑΠΝΕΩ θα στο φωνάζω κι θα είμαι εδώ να περιμένω να μου το λες ξανά
ΠΕΣ ΤΟ ΜΟΥ ΞΑΝΑ λοιπόν..... και να το εννοείς, ΝΑ Μ' ΑΓΑΠΑΣ, ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΑ
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να τελειώσουμε εμείς
κι αν τώρα ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΟΜΑ ΒΡΑΔΙΑΖΕΙ κι αν έχουμε πει ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ
κι ας πιστέψαμε για λίγο ότι ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ
κι ας πονάω που ΓΥΡΙΣΕΣ ΑΛΛΑ σ'αγαπαω, ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ, ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ
ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ πως ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ δεν ΦΕΥΓΩ και  ΘΥΜΑΜΑΙ πως ΗΡΘΕΣ για να μείνεις κι ας τώρα ΔΕ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ. μπορεί να ΘΥΜΩΣΕ ΑΠΟΨΕ Η ΚΑΡΔΙΑ μα και πάλι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ κάνω όνειρα ξανά
ΧΡΟΝΙΑ και αιώνες θα περιμένω ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ όπως δεν ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΝΙΩΣΕΙΣ.....
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ και ξέρω ότι είσαι κάνε με ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΩ...
ΔΕ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ για τα λάθη μου...
ΔΩΣ ΜΟΥ ΛΙΓΑΚΙ ΣΗΜΑΣΙΑ και ΠΑΜΕ ΨΥΧΗ ΜΟΥ μαζί ως το τέλος σαν ρεφρέν
 που TO ΠΕΣ και το ξανά λες κάθε πρωί  που ΚΑΙΓΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΛΙΩΝΩ διπλά σου.
ΠΟΣΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ που σ΄αφησα να φύγεις μια φορά αλλά στη ουσία, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ ποτέ...
ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ λοιπόν αγάπη μου να με θυμάσαι γιατί ξέρω πως ποτέ δεν θα έρθει το OUTRO μας....
Επιμέλεια: Μάνος Δημητρανόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου